Kanadában a Tourism Toronto (TT) és a Google új együttműködésre lépett a turizmus fejlődéséért. Ennek az eléréséhez jött létre az első olyan kooperáció, amelyben a fő kanadai városok és a Google közösen dolgozik. Ez a Markets&Insights stratégia, mely szerint a TT figyeli a trendeket, a Google pedig a technológiát adja és összesíti az adatokat. Így mélyebb betekintést nyernek a fogyasztói szokásokban és a pontos mérési adatoknak köszönhetően képesek lesznek fejleszteni a turisztikai szektort. Továbbá a Google az egyik legfontosabb marketing csatornájává válik a TT-nak. Ezt a Google keresővel és a YouTube-on az imázs videók feltöltésével érik el. Az előbbi csatornákon keresztül a TT biztosítja a mérési lehetőségeket a Google számára, melyben nem csak marketing tartalmakat, hanem a tartalmak hatásának és teljesítményének elemzését is engedi a kulcspiacokon.

Nem mellékesen a tavalyi évben történelmi rekordot ért el Torontó, mert 43.7 millió látogató érkezett a régióba, 8,8 milliárd dollárt költöttek szállásra, étteremre és látványosságok megtekintésére, ami 700 millió dollárral több, mint 2016-ban.

Forrás: http://www.breakingtravelnews.com