Nem áll meg a pénzügyi növekedés a Booking.com-nál

0
262

A Booking.com kereskedelmi hálózatának forgalma 53,4 százalékra ugrott, ami 1,05 milliárd dollárt jelent a harmadik negyedévben, emellett a cég bevétele elérte 3,54 milliárd dollárt ebben az időszakban.

Amikor két évvel ezelőtt Glenn Fogel-t kinevezték vezérigazgatónak az elemzők remélni sem merték, hogy a prepaid hotel modellben rejlik olyan potenciál, ami tovább növeli a cég értékét. A bevétel növekedés egyik fő tényezője a maketing tevékenység, ami a Google és a Booking Holdings között a kezdeti idők óta meghatározó. A másik tényező a vezérigazgató vezetése alatt létrehozott új üzleti modell sikeressége.

A megvalósult növekedés eredményeképpen a cég kiterjesztette a prepaid hotel modellt Ázsiára is az Agoda brand közreműködésével, mellyel kiváltották az előtte használt hagyományos fizetési és foglalási módszert.