Vendégelégedettség növelése a Prince Waikiki-nél

0
301

A Prince Waikiki-nél a Knowcross-t (szállodai minőség menedzsment platform) részesítik előnyben, mint világszerte több híres szállodánál. Alkalmazásával növelik a személyzet termelékenységét, ami javítja a szolgáltatás minőséget és növeli az élményfaktort. Ezzel az üzleti kapcsolattal a Knowcross is tovább növeli ügyfélkörét a Hawaii régióban.

A Knowcross platform segít a szállodai feladatok automatizálásában és a különböző területek működésének jelentésében, üzemelésében. Amellett, hogy növeli a termelékenységet és javítja a szolgáltatások minőségét, a költségek csökkentésében is kulcs szerepe van.

Képtalálat a következőre: „knowcross”

„Knowcross úgy működik, ahogyan az embereink gondolkodnak!” mondta Ryan Doi a Prince Resorts Hawaii IT igazgatója. „A platform lehetővé teszi számunkra, hogy mindennapos működésünket sokkal hatékonyabban és szervezettebben strukturálhassuk a valós idejű adatok elérhetővé tételével. Ez minden bizonnyal gyorsabb megoldásokat eredményez és újabb szabványokat hoz létre a vendégkiszolgálásban és a vendégelégedettség mérésében” – mondta Ryan.

A platform egyértelmű és következetes összpontosításával biztosítja a vendéglátóipari csúcstechnológia használatát, segít a szállodák számára az irányítás maximalizálásában, biztosítva a hatékonyságot és a végrehajtó területek termelékenységét.

Forrás: traveldailynews.com