A Marjal Resort and Camping, Spanyolország Alicante tartományának déli részén fekvő üdülőhely láncolata, amely egyre több embert vonz és kiemelkedő vendégforgalommal rendelkezik. Elsődleges üzleti mutatószámai alapján bevételei egy év alatt a kétszeresére duzzadtak. De vajon mi váltotta ki ezt a felgyorsult növekedést?
Közvetlen webes bevételek növelése
Ehhez a Marjal-nak egy olyan webhelyre volt szüksége, amely vonzóbbá tette a szállodát, növelte mind az online bevételeket mind a digitális csatornán érkező foglalások számát. A cél a forgalom növelése és a minőségi fejlesztések bevezetése volt, ezzel emelve a foglalások számát és a bevételi eredményeket. A sikert a digitális csatornák által adott lehetőségek tökéletes használatával érhették el, melyeket korábban nem vettek figyelembe.
Marketing, médiaterv és hatékony marketing automatizálás
A célok eléréséhez készítettek egy teljes marketing tervet, valamint digitális marketing kampányokat (kifejezetten a szezonalitásra és a hosszú távú tartózkodásra vonatkozó ajánlatokra koncentrálva), továbbá nagyobb energiát fordítottak a fizetett online médiatartalmakra is. A folyamat hatékonyságát a we are marketing (wam) Marketing Automation eszköz használata tette lehetővé, amely a HubSpot partneri kapcsolatnak köszönhetően, képes volt a legoptimálisabb teljesítmény elérésére.
Forrás: wearemarketing.com