Törökország varázslatos szigete és az édes semmittevés

102

Élményekben gazdag utazásunk már akkor elkezdődik, mikor kilépünk a repülőtér érkező oldalán és megpillantjuk a szálloda legújabb Range Rover-jét, ami csak ránk vár. „Merhaba” – érkezik az üdvözlés a söfőrtől miközben kinyitja a jármű ajtaját ezzel is éreztetve, hogy eljött a mi időnk. Ezzel el is kezdődhet az első Instagram történet felvétele.

Fél óra múlva elérjük a Bodrum félsziget nyugati pontját, Törökország egyedülálló Égei-tengerparti üdülőhelyét, melyet körbe zár a Mandalay-öböl (Gulluk-öböl) északon, a Kerme-öböl (Gokova-öböl) délen és az Égei-tenger nyugaton. Itt jelentkezünk be a Marriott’s Edition egyedi luxus szállodájába, ahol 102 vendégszoba, lakosztály és villa nyílt meg az elmúlt időszakban.

Mikor belépünk a szobánkba, de még a kicsomagolás előtt járjuk körbe és készítsünk egy rövid filmet a varázslatos környezetről, amelybe belecsöppentünk. Egyszerűen a tökéletesség hatása alá kerülünk, mikor megcsodáljuk az ízléses kőburkolatokat, a különleges márványfürdőt, a nagyméretű ablakokat tökéletes kilátással a kertre és a tiszta kék Égei-tengerre. Bőven lesz lehetőség profilunk frissítésére egy képpel a teraszon állva mögöttünk a lélegzetelállító látvánnyal, vagy a luxus lakosztályhoz tartozó medencében lubickolva.

Mire berendezkedünk szobánkba, lakosztályunkba vagy villánkba, közben átgondolva, hogy milyen hashtag-vel osszuk meg képeinket az Instán, már valószínűleg elérkezik a vacsora ideje. Minden azt sugallja, hogy meg kell látogatnunk a Brava Bodrum-ot.

A Brava egy latin-amerikai ínyenc étterem, melyet a mediterrán és ázsiai ízek ihletnek, és az úttörő perui szakács, Diego Muñoz (korábban El Bulli, Mugaritz) neve ékesíti. Keressük meg a tökéletes helyet tündérfényekkel és a fából készült dekorációval a háttérben. Étvágygerjesztőként a nap halat vagy a különleges lomo saltadót (tradícionális perui étel) ajánljuk.

Miközben koktélt szürcsölünk a tengerre néző bárban ül, élvezve friss levegőt, elgondolkozunk, hogy ezt a nyugtató időtöltést folytatva kérünk még egy-két italt. Engedjük, hogy a prémium bártender meglepjen az általa készített különlegességgel. De ne lépjük túl a határt, mikor úgy érezzük, hogy kellemesen bódult állapotba kerültünk csak vonuljunk vissza különleges lakóhelyünkre és a legnagyobb nyugalomban folytassuk az édes semmittevést.

Mikor felébredünk kattintsunk a „függöny nyitás” (open curtains) gombra és közben aktíváljuk a telefon kameráját. Az ablakok lassan felfedik az óceánra néző teraszt. Ideális pillanat tökéletes képek készítésére. Ha nem sikerül elsőre nyugodtan próbálkozzunk, mert érdemes megörökíteni ezt a különleges pillanatot.

Miután elkészült a tökéletesroomwithaview (szobakilatassal) pillanatfotó és felkerült a közösségi oldalra érdemes a reggelivel folytatnunk a napot. Ez az a pillanat, amikor átélünk egy gasztronómiai utazást Törökország körül. Igazi mediterrán mezze (étel válogatások) élményben lesz részünk, amely az egészségre és a wellness-re összpontosítva, olyan különlegességeket tartalmaz, mint a suçuk (török kolbász), különféle sajtok, gyümölcsök, friss méz egyenesen a méhkasból és zöldségek.

A különleges kulináris élmény után fogjuk a fürdőruhát és irány a strand. A nyugágyon megpihenve elmerülhetünk a hullámok ringásában és persze egy újabb pillanat, amit megoszthatunk követőinkkel.

A pihenés alatt szépségünkkel is foglalkozhatunk. A török hammam (egyedülálló kezelések és tradicionális fürdetések), a testradírozás és a bőrregeneráló kezelések megfiatalítják testünket és lelkünket. Miután a kezelés befejeződött, élvezzük a forró csésze teát, és csodáljuk meg ahogy a nap eltűnik a tiszta kék tenger hullámai mögött.

Bodrum és a Marriott Edition hotel olyan soha el nem múló emlékekkel és élményekkel ajándékoz meg Minket. Igazi bakancslistás úti cél!