Az Apple Leisure Group Vacations (ALGV) más vendéglátóipari szolgáltatókkal közösen részt vesz egy új „Buy One, Give One” programban, amelynek kettős célja, hogy azonnali bevételt generáljon a koronavírus-járvány hatásaitól szenvedő szállodák számára és köszönetet nyilvánítsanak az elkötelezett egészségügyi szakemberek számára, akik fáradhatatlanul dolgoznak a világjárvány frontvonalában.

Mint ilyen, az ALGV az egyetlen nagykereskedelmi utazásszervező, amely eddig csatlakozott a „fizesse előre” kampányhoz. A szabadidős utazások újraindítása az egész vendéglátóipar egyik fő prioritása, hiszen a világjárvány egyik legsúlyosabban érintett gazdasági ágazata. Az American Hotel & Lodging Association (AHLA) legfrissebb adatai szerint a szállodai alkalmazottak 70 százalékát elbocsátották, jobb esetben kényszerszabadságra küldték és a szállodai szobák 80 százaléka üresen áll.

Hogyan segít a kezdeményezés a szállodákon?

A ‘Buy One, Give One’ promóció keretein belül, az abban résztvevő vállalatok korlátozott ideig elérhető, alacsonyabb áron kínálnak szálláshelyeket a járvány utáni időszakra, ezzel inspirálva az utazókat, hogy már most tervezzék meg, foglalják le utazásaikat a korlátozások utáni időszakra, amely azonnali bevételt generál a promócióban résztvevő szállodák számára és segíti a tömeges csőd elkerülését.

Beste reistijd Mexico | Dit is de beste periode - Reis-Expert.nl
kép: reis-expert.nl

Jacqueline Marks, az Apple Leisure Group Trade Brand divíziójának alelnöke elmondta: Örülünk a lehetőségnek, hogy ezzel a kezdeményezéssel újra megmutatjuk elkötelezettségünket, köszönhetően az olyan szervezetekkel való partnerségnek, mint az MMGY Global és a Hospitality Sales & Marketing Association International.

Mégis mit ad az egészségügyi dolgozóknak?

Az utazási ügynökök és a fogyasztók támogathatják a programot azáltal, hogy június 30-ig az ALGV egyik utazásszervezőjén keresztül (nevezetesen az Apple Vacations, a Funjet Vacations vagy a Travel Impression) egy legalább hat éjszakás jövőbeli utazást foglalnak maguknak a részt vevő karibi vagy mexikói hotelekben. Minden egyes foglalás plusz egy éjszakát generál (legfeljebb 500 éjszaka), amelyet a vállalat fizet az arra jogosult egészségügyi szakembereknek, akik felhasználhatják a programban részt vevő szállodák bármelyikében.

VM