Az American Express Global Business Travel (Amex GBT) új, a fenntarthatóság jegyében készült funkciót indított el vállalati utazási szoftverében.

A Neo utazási menedzsment platformon, új szén-dioxid-kibocsátás szerinti szűrés vált elérhetővé, amely segít az felhasználóknak környezettudatosabb foglalás kiválasztásában. A kereső funkciót ráadásul nem csak a légi, hanem még a vasúti foglalásokra is kiterjesztették. A fejlesztésbe bevonták kommunikációs szinten ügyfeleiket és még az utazókat is.

“A fenntartható utazás továbbra is a legfontosabb prioritás a vállalati közösség számára” – mondta Andrew Crawley, az American Express Global Business Travel kereskedelmi igazgatója.

“Az új Neo emissziós szűrő lehetővé teszi az utazók számára a karbonlábnyomuk (szénlábnyom) figyelembevételét.”

New American Express Global Business Travel tool filters flights by carbon emissions

Az Amex GBT az egész világon együttműködésben áll több vállalattal, hogy felkészüljenek az üzleti utazók újbóli szállítására.

Az utazási menedzserek törekednek a program optimalizálására, a költségkontrollra, összpontosítva kötelezettségeikre, de nem veszítették szem elől a célkitűzést, hogy fenntartható szolgáltatást nyújtsanak.

Időközben az Amex GBT közzétette éves környezeti, társadalmi és kormányzati jelentését, amely részletezi az előző év során a vállalat társadalmi felelősségvállalás területén elért haladását.

Si-Yeon Kim, az Amex GBT kockázatkezelési és megfelelőségi vezetője azt mondta: „Ha bármit is megtudtunk az elmúlt hónapokban, az az, hogy a társadalomak és a gazdaságok szenvednek, mikor az emberek mozgása korlátozva van.”

A vállalat szerint a történések által megerősítést nyert az a hit, hogy az utazásra a jó hatalmaként kell gondolni, hiszen gazdagítja a kulturális kapcsolatainkat és fellendíti a gazdaságokat az egész világon.