A Skyscanner új Travel Insight Vision eszköze rávilágít a COVID-19 helyreállítási trendjeire

0
71
Az utazási árak összehasonlításával foglalkozó internetes oldal, a Skyscanner új üzleti intelligencia eszközt indított, amely betekintést enged a COVID-19 trendjeibe és hatásaiba. A Travel Insight a Skyscanner-felhasználók millióinak viselkedését elemzi, hogy felfedje, hová utaznak az emberek a következő 12 hónapban, lehetővé téve a légitársaságoknak és más vállalkozások számára, hogy gyorsan reagáljanak a piaci változásokra, megértsék a kialakuló trendeket és optimalizálják jelenlegi útvonalaikat, esetleg új útvonalakat tervezzenek a piaci igényekre reagálva.

A Travel Insight Vision-t „rendkívül vizuális üzleti intelligencia eszközként” írják le, amely elemzi az utazók viselkedését a repülési és keresési szokások rögzítésével, az útvonalak fejlesztése, optimalizálása és az utazási trendek elemzése céljából.

A szoftver szolgáltatási platform tartalmaz egy COVID-19 hatásmodult, amely feltérképezi a kormányzati korlátozásokkal és karantén szabályozásokkal, valamint a határok megnyitásával és bezárásával kapcsolatos változásokat és a repülési keresletre gyakorolt ​​hatást.

A modul megvizsgálja a piaci és utazási útvonalakkal kapcsolatos trendeket, akár 12 hónapos távlatban, valamint betekintést enged az utazók gondolkodásmódjába és a közeljövőben történő utazási hajlandóságba, piaci bontásban, a platformon keresztül igénybe vehető szolgáltatások között.

A Skyscanner meglátása szerint ezeket az információkat a légitársaságok felhasználhatják a jövőbeni stratégiák meghatározására, a piac útvonalainak fenntartható formában történő újratervezésére, valamint a készletkezelő algoritmusok frissítésére. A COVID-19 utáni időszakban kifejezetten hasznos eszköze lehet a turizmus rehabilitációjának felgyorsításában.

Michael Docherty, a Skyscanner adattermékeinek kereskedelmi vezetője elmondta: „A repülési szektor korábban megszokott klasszikus működése egyszerűen nem fog a jövőben működni; az árstratégiák már nem támaszkodhatnak a tavalyi foglalási görbékre, a kapacitással és férőhelyekkel kapcsolatos tervezési döntéseket a karanténkorlátozások vezérlik, az utazási igények pedig minden nap változnak.”

„Szektorunk eddig nem tapasztalt körülményekkel és piaci dinamikákkal néz szembe. Soha nem volt olyan lényeges, hogy valós idejű adatokkal rendelkezzünk, mint az előttünk álló időszakban. A kockázatok és további károk mérséklése érdekében ez az egyetlen út.”

„Minden nap új trendeket fedezünk fel az utazási piacokon; a belföldi utazások iránti kereslet hatalmas növekedésétől a rövidebb foglalási idők növekvő népszerűségéig, miközben az utazók az utolsó pillanatig kivárnak mielőtt lefoglalják utazásukat. Szeretnénk segíteni üzleti partnereinket, hogy valóban megértsék az új turizmus világát, és pontosabban megtudják határozni jövőképüket.”
A Travel Insight Vision tartalmaz egy teljesítménymodult is, amely versenyelemzést nyújt a légitársaságok és a repülőterek számára, figyelembe véve a piaci igények alakulását és a versenyképességet.

A légitársaságok és repülőterek elemezhetik a versenytársakat az érintett piacokon és általuk fontosnak tartott útvonalakon, valamint figyelemmel kísérhetik a versenytársak árainak alakulását – zárt a beszélgetést a Skyscanner munkatársa.

Az eredeti cikk itt olvasható: https://makronom.mandiner.hu/cikk/20210202_a_skyscanner_uj_travel_insight_vision_eszkoze_ravilagit_a_covid_19_helyreallitasi_trendjeire