Mindenki utazna, a szolgáltatók gőzerővel fejlesztenek

0
29
A Marriott International alkalmazása eddig is a népszerű utazási applikációk között szerepelt, most azonban megjelent az újratervezett, okos verzió, amely hasznos iránymutatásként szolgálhat és lényeges információkkal láthatja el a szállodaipar résztvevőit.

A vírus helyzet következtében beállt utazási stop miatt, idén megnövekedett az utazási vágy és igény. Ennek eredményeképpen a BETHESDA, MD – Marriott Bonvoy és a Marriott International kifejlesztett egy, az eddiginél sokkal professzionálisabb digitális alkalmazást. Az applikáció segít az érintésmentes távolságtartást előtérbe helyezni és a személyzettel való kontaktust a minimumra csökkenteni, így óvva a vendégeket és a dogozókat.

Az intelligens alkalmazás lényege, hogy a felhasználó preferenciái alapján állítja össze a kínálatot. A keresési, foglalási és vásárlási szokásokat vizsgálva tájékoztatja a tagokat a legoptimálisabb lehetőségekről, ezzel időt és pénz spórolva számukra. Az applikáció használatát ösztönzi, hogy a tagok a következő utazás alkalmával beváltható pontokat gyűjtenek.

„A továbbfejlesztett Marriott Bonvoy Mobile alkalmazás a kötelező útitárs. Az app leegyszerűsíti az utazás minden folyamatát, lehetővé teszi, hogy a lehető leggördülékenyebben folyjon a szervezés, és az ott tartózkodásunk során felejthetetlen élményben legyen részünk. Az alkalmazással, minél többször lépünk interakcióba, annál okosabb lesz.” – mondta Leigh Zarelli, a Marriott International digitális fejlesztésekért felelős alelnöke.

„A Marriott Bonvoy Mobile alkalmazás rengeteg szolgáltatást kínál az utazók számára. Legyen szó széleskörű választási lehetőségekről szállás tekintetében – 7500 szállodától kezdve, 30 márkán át, a lakás bérlésig bármi elérhető. A konkrét szolgáltatásokon kívül, úti beszámolók és testreszabható inspirációk is fellelhetőek segítségképpen a következő nyaralás megtervezéséhez. A személyre szabott ajánlatok révén a tagok megtanulhatják, hogyan lehet több százezer, beváltható pontot szerezni, olyan egyszerű használat során, mint szállás foglalás, vagy bevásárlás.” – emelte ki Zarelli.

A Marriott Bonvoy mobilalkalmazás újdonságai:

  • Mobil Chat: Közvetlen chat szolgáltatás a szállodák dolgozóival, gyors és hatékony információ szerzés akár már 2 nappal az érkezés előtt igénybe vehető
  • Mobil kérések: Az extra igények egy gombos kiválasztással kérhetőek, mint takarítás, csomagmegőrzés, fürdőlepedő és más fogyó eszközök
  • Mobilkulcs szolgáltatás: Érintésmentes, telefonnal nyitható a saját szoba, a parkolóház, a fitnesz és a wellness termek.
  • Marrionett Bonvoy fiók: Azonnali egyenleglekérdezés és pontbeváltás
  • Új vásárlási és foglalási lehetőségek, melyek már elérhetőek az alkalmazáson belüli böngészéssel. Az alkalmazáson keresztül a vendégek a rendelkezésre álló legalacsonyabb áron foglalhatnak, (ez az egyik módja annak, hogy a tagok pontokat szerezhessenek a tartózkodásuk alatt, amit saját ízlésük szerint használhatnak fel).
  • Frissített keresés és foglalás új, dinamikus térképpel: A felhasználók részletesen kereshetnek és foglalhatnak szállást, a következő szempontok szerint, mint szálloda márka, úti cél, ár vagy az ingyenes éjszakai tartózkodáshoz szükséges pontok szerint.

Az eredeti cikk itt olvasható: https://makronom.mandiner.hu/cikk/20210210_mindenki_utazna_a_szolgaltatok_gozerovel_fejlesztenek