A digitális feliratok döntően befolyásolják vásárlási szokásainkat

0
64
A digitális feliratok és menütáblák újra definiálják a vásárlást, ráadásul a vírus helyzetben kifejezetten jól jön az ösztönző erő.

A számok nem hazudnak és azt mutatják, hogy az online marketingbe igenis érdemes időt és pénzt fektetni, mert megtérül. Az ilyen jellegű ösztönző módszereket használó márkák számára, jelentős akár 80 százalékos növekedés figyelhető meg az eladásokban. Akár 33 százalékkal is növelheti az impulzusvásárlásokat, a tervezett vásárlásokkal szemben.

A koronavírus-járvány alatt az éttermek számára kihívást jelent, hogy talpon maradjanak, a digitális feliratok csábítják és folyamatosan tájékoztatni tudják a fogyasztókat, miközben továbbra is tartják a biztonságos elhatárolódást.

Nyereségesség és vevői hűség

A digitális táblák és mobil hűségalkalmazások használatával az éttermek egyre személyesebbé tehetik a vásárlás élményét fogyasztóik számára. Megállapították, hogy a mesterséges intelligencia által vezérelt értékesítést használva, az eladások és a márkahűség növelhető.

Akárcsak az Amazon, vagy a Netflix a vásárlást követően, az éttermek is digitális menütáblákon keresztül kínálnak menü javaslatokat az utolsó megrendelés és egyéb személyes preferenciák alapján. Ha például egy vendég részt vesz egy étterem hűségprogramjában, a menütábla felajánlhatja az adott személy kedvenceit, a korábban vásárolt tételeit vagy kínálhat hasonló árrésű tételeket, mint köret vagy desszert. Ezek mind potenciálisan növelhetik a fogyasztó kosarának összegét.

A fogyasztók számára ma már rutinszerű elvárás a digitális tartalom.

A vásárlók 29,5 százalékát befolyásolja döntésében a digitális menük látványa, 74 százalékuk pedig azt mondja, hogy az éttermek hatékony menü kijelzője a legfontosabb prioritási szempont. Ezek a dinamikus jelek lehetővé teszik a piaci szereplők számára, hogy egyértelműen kommunikáljanak az ügyfelekkel – növelve a lojalitást és a jövedelmezőséget. Ezzel a technológiával az éttermek zökkenőmentesen áttérhetnek a reggeliről az ebédre majd a vacsora kínálatra. Valós időben vezethetnek be promóciókat, eltávolíthatnak egy menüpontot, amely elfogyott, vagy akár 15 százalék kedvezményt adhatnak a fagylaltból egy nyári napon.

Mivel a nagy márkák digitális menü táblákat vezetnek be, a fogyasztókat a statikus élménytől az interaktívabb élményig kondicionálják.

A Hospitality Technology 2020-as étterem technológiai tanulmányának válaszadóinak több mint fele, már a világjárvány előtt is a digitális jelzésekre tervezett intézkedéseket szorgalmazta: 27 százalékuk tervezett frissítést, 5 százalékuk szolgáltatót váltott, 20 százalékuk pedig először adott hozzá digitális jelzéseket.

Digitális haladás

A digitális jelzések kulcsfontosságú szerepet játszanak a helyszíni promóció és kommunikáció jövőjében, hogy a pontos információkat a megfelelő időben és helyen nyújtsák a márkahűség növeléséhez és a vendégek visszajövetelének megtartásához. Az üzemeltetők növelhetik a hatékonyságot és jövedelmezőséget, javíthatják az ügyfélélményt a digitális megoldások által.

Az eredeti cikk itt olvasható: https://makronom.mandiner.hu/cikk/20210216_a_digitalis_feliratok_dontoen_befolyasoljak_vasarlasi_szokasainkat