Hogyan motiválhatják az utazási irodák az utazóközönséget COVID után?

0
78

Az oltások megérkezésével a világ kilép kollektív hibernációjából. Számos régióban a felfüggesztett utazási igény csak a felszabadulásra vár, míg máshol az utazási igény már megújult, bár lokálisabb és kevésbé globális, mint korábban.

Az utazási cégek most alkalmazott taktikái hatással lesznek az év hátralévő részének bevételeire. A bevételi és marketing csoportoknak szorosan együtt kell működniük, és meg kell győződniük arról, hogy az árképzési stratégia megfelel-e a marketing üzeneteknek. Azok a társaságok, amelyek szorosan összehangolják a marketing stratégiákat és a bevételeket, ideális helyzetben vannak ahhoz, hogy felülmúlják a versenytársakat.

A bizonytalanság továbbra is fennáll. A hatások továbbra is egyenetlenek. Egyes régiókban visszatért a normalitás, másokban makacsul megfoghatatlan. Ebben a környezetben a légitársaságoknak saját vállalkozásukra érdemes koncentrálnia. A következő öt taktikával valószínűleg jól fognak boldogulni.

A pontos árak fenntartása csatornákon keresztül

Valódi probléma merül fel a csatornák közötti pontos árak fenntartása terén. A repülőjegyek vásárlásakor mindig az ár a legfőbb szempont. De ez nem feltétlenül azért van, mert az utazók csak az árra koncentrálnak. Ennek oka az is, hogy a repülőjegy-vásárlás körüli ökoszisztéma az árakra összpontosít.

Amikor egy utazó metakereső motoron ellenőrzi a tarifákat, például a Google-ben a járatoknál, három paraméter jelenik meg: az ár, a teljes utazási idő és a kapcsolatok. Míg az utazók kétségkívül elmélyülhetnek a további felfedezés érdekében, az emberi agy korlátozott paraméterekre összpontosítva csökkenti az információs túlterhelését. Sokan először a legalacsonyabb árra kattintanak, még akkor is, ha a legjobb eredmény nem fed le minden lehetőséget.

Interaktív és megvásárolható térképek

Mivel a koronavírus körüli információk naponta változnak, az utazók szeretnék tudni, hogy mely útvonalak állnak nyitva előttük a foglaláshoz. Ésszerű a legfrissebb információkat összesíteni egy interaktív, vásárolható térképen, hogy az utazók kutathassanak és foglalhassanak anélkül, hogy elhagynák az utazási társaság weboldalát.

A megvásárolható térképek intuitív és vonzó módszerek a repülőjegyek felkutatására és megvásárlására. A felület segít eligazodni a járvány változó utazási korlátozásai között, valamint inspirációt és a lehetőségek feltárását kínálja.

Kínáljon választási lehetőségeket levegőn kívül

Olyan környezetben, ahol a légi utazásnak nem mindig van értelme, érdemes a rugalmasságra összpontosítva más típusú lehetőségeket kínálni. Ez azt jelenti, hogy multi modális opciókat kell ajánlani.

Az ügyfelek egyedül végeznek intermodális kutatást. Az önkiszolgálás a bizalomra építő ügyfelekkel való tartós kapcsolatok kialakításának egyik leghatékonyabb módját emeli ki: mely azt jelenti, hogy az ügyfél érdekeiket a profit elé helyezi.

A marketing és a bevételek összehangolása

Várhatóan a légitársaságok tavalyi viteldíjai 16,3 százalékkal emelkedni fognak. Sőt a növekvő kereslet miatt, további emelkedés várható, Kristen Forbes, az MIT közgazdásza szerint.

A bevételi stratégiákat és a marketing kommunikációt optimalizálni szükséges, annak biztosítása érdekében, hogy minden egyes útvonal versenyképes legyen. Ha a marketing csapat nem működik szorosan együtt a bevételekkel, akkor promóciókat indíthat egyes útvonalakra, amelyeket nem támasztanak alá a keresleti adatok.

Mivel a világ különböző pontjain más és más sebességgel tér vissza a normális kerékvágás, elengedhetetlen a kreativitás, az információ gyűjtés és az ajánlatok földrajzi alapú optimalizálása is. Egyes területek már visszatértek a rendszeres utazási szokásokhoz, az emberek rendezvényekre, családi összejövetelekre és vállalati konferenciákra utaznak.

Ezekben a régiókban van értelme közvetlenül beszélni ezekről a trendekről a marketing üzenetküldés során. De az ilyen típusú utazások ösztönzése azokon a területeken, amelyek még mindig a járvánnyal kapcsolatos korlátozásoktól függnek, rossz márkanév és pénzpazarlás volna.

A bizalom mindenekelőtt

Az utazás folytatásával a legértékesebb pénznem a bizalom lesz. A társaság finomítva bevételi stratégiáit és marketing taktikáját, biztosíthatja az utazók által igényelt bizalmat. Enélkül a versenytársak olyan előnyre tehetnek szert, amelyet idővel nehezebb lesz behozni.

A cikket írta Szalga Bogi.

Az eredeti cikk itt olvasható: https://makronom.mandiner.hu/cikk/20210501_hogyan_motivalhatjak_az_utazasi_irodak_az_utazokozonseget_covid_utan